MARTA I CARLA PROCLAMADES FALLERES MAJORS DEL REGNE 2017
El dissabte, 19 de novembre, en el Casal del Regne tingué lloc la Proclamació de les Falleres Majors de la Falla del Regne de 2017.
Actuaren com a presentadors de l’acte Blanca Plasència i Pablo Cases, quins escomençaren per cridar a l’entarimat als presidents Nacho Ayllón i Vicente Hércules.
Acte seguit fon el moment de la despedida de les Falleres Majors eixents Reyes Osset i Laura Ballester, quines, per darrera vegada, se dirigiren emocionades a la seua Comissió.
S’arriba aixina a la culminació de l’acte cridant a nostres representants per a les Falles 2017, Fallera Major Infantil CARLA AYLLÓN i FERRARO i Fallera Major MARTA GUALLART i NOGUERA, que reberen de mans de sengles Presidents el diploma acreditatiu.
La benvinguda a la Fallera Major Infantil va córrer a càrrec de Rafa Hércules, mentres la benvinguda a la Fallera Major a càrrec de sa germana Cristina Guallart.
Les paraules del President Vicente Hércules donaren pas a la fi de l’acte en el cant de nostre Himne, les fotografies de les noves Falleres Majors en les corresponents famílies i amics i a una amena velada.
Fotos Paco Alonso.
#unitssomregne #falles2017
